Agenda & Mededelingen
Publicatie jaaropgaaf 2020
De jaaropgaaf van 2020 zal op zaterdag 23 januari worden gepubliceerd in Youforce.
Youforce inloggen gaat binnenkort veranderen
Klanten van OHM worden binnenkort geïnformeerd over "het nieuwe inloggen" op het personeelssysteem Youforce. De nieuwe inlogmethode maakt gebruikt van 2-factor authenticatie om de beveiliging van Youforce te verbeteren en te voldoen aan de AVG.
lees meer
Medewerkers werken vanuit huis
Alle medewerkers zijn gewoon bereikbaar via e-mail en telefoon.
lees meer
Data pensioenspreekuur
Wegens de Coronacrisis zullen de pensioenspreekuren tot nader order komen te vervallen.
Voor vragen over uw pensioen kunt u telefonisch contact opnemen met het ABP op telefoonnummer 045 579 60 70.
lees meer
Salarisbetaling en verwerking mutaties
Jaaropgaaf 2020 is op zaterdag 23 januari gepubliceerd in Youforce.
Februari
Laatste dag verwerking mutaties: 10-02-2021
Salarisbetaling: 25-02-2021
Maart
Laatste dag verwerking mutaties: 10-03-2021
Salarisbetaling: 25-03-2021
Klantennieuws
Vaste reiskostenvergoeding verlengd tot 1 april 2021
bron: klantennieuwsPremieverhoging van het ouderdoms- en nabestaandenpensioen noodzakelijk
bron: klantennieuwsCAO besturen PO en VO definitief
bron: klantennieuwsVentilatie installatie in schoolgebouwen
bron: klantennieuwsDownloads
Formulieren
- Uitruilregeling invulformulier dagen niet-gereisd 2020 xlsx 25,13 kb
- Aanvraagformulier Ouderschapsverlof PO docx 122,59 kb
- Aanvraagformulier Ouderschapsverlof VO docx 122,83 kb
- Aanvraag tegemoetkoming verhuiskosten - herinrichtingskosten docx 115,31 kb
- Declaratieformulier reis- en verblijfkosten xlsx 58,40 kb
- Aanvraagformulier verlof duurzame inzetbaarheid PO xlsx 58,32 kb
- Aanvraagformulier ouderschapsverlof PO docx 122,59 kb
- Arboverklaring ten behoeve van het Vervangingsfonds pdf 110,01 kb
- Opgaaf gegevens loonheffing docx 114,12 kb
- Declaratieformulier algemene kosten xlsx 64,80 kb
Documenten
- presentatie WAB/WNRA 28 oktober 2019 pptx 188,69 kb
- Uitleg salarisstrook pdf 177,50 kb
- Handleiding digitale salarisstrook pdf 734,90 kb
- CAO bestuurders PO 2018-2019 pdf 1,26 mb
- CAO PO 2019-2020 pdf 1,83 mb
- CAO VO 2018-2019 pdf 1,07 mb
- CAO bestuurders VO 2017 pdf 2,12 mb
Vraag & antwoord in “Klantomgeving en inloggen”
-
Ik heb een nieuwe telefoon maar de PingID staat nog op mijn oude telefoon, wat nu?Onze helpdesk (helpdesk@ohm.nl) kan de PingID koppeling met uw oude telefoon verbreken. Nadat de oude telefoon is ontkoppeld, kunt u inloggen op Youforce en komt u automatisch in het PingID registratiescherm terecht waar u de nieuwe telefoon kunt koppelen.
-
Ik heb een activatiemail van Youforce gehad maar ik ben te laat met activeren, wat nu ?De activatiemail van Youforce is 5 dagen geldig. Mocht uw activatielink zijn verholpen dan kunt u via helpdesk@ohm.nl een nieuwe activatiemail aanvragen. In de meeste gevallen kunnen wij deze binnen 24 uur versturen. De afzender van de betreffende e-mail is no-reply@youforce.com.
-
Ik ben mijn wachtwoord voor Youforce vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan ?Voorheen kon de helpdesk van OHM het Youforce wachtwoord voor u resetten. Sinds de invoer van "het nieuwe inloggen" van Youforce kunt u dit alleen nog zelf doen. Om een nieuw wachtwoord aan te vragen voor Youforce, gaat u eerst naar de loginpagina van Youforce. Deze loginpagina kunt u terugvinden via onze klantomgeving (rechtsboven op de website) of onderaan elke pagina op onze website. Op de loginpagina van Youforce kunt u onderaan de pagina kiezen voor "Problemen met aanmelden?". Deze optie start de wachtwoord reset procedure.
Bij stap 1 van de wachtwoord reset procedure is het belangrijk dat u uw volledige gebruikersnaam invoert inclusief de toevoeging @onyouforce.com. Een voorbeeld zou dan hansdekoning@onyouforce.com zijn. Mocht u uw gebruikersnaam niet meer weten dan kunt u dit navragen bij onze helpdesk (helpdesk@ohm.nl).
Bij stap 2 krijgt u een e-mail van Youforce met hierin een beveiligingscode (niet te verwarren met een wachtwoord). Deze beveiligingscode voert u bij stap 2 in.
Bij stap 3 kunt u vervolgens zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.
Na het aanmaken van uw nieuwe wachtwoord, kunt u naar de inlogpagina van Youforce gaan om in te loggen. -
Wat is PingID en waarom heb ik dit nodig om in te kunnen loggen op Youforce ?PingID is een 2e factor beveiligingsapplicatie welke sinds november 2020 nodig is om in te kunnen loggen op Youforce. Voorheen was alleen een gebruikersnaam en wachtwoord noodzakelijk om in te kunnen loggen op Youforce. Om uw privacygevoelige gegevens beter te beschermen heeft Youforce de 2-factor authenticatie genaamd PingID ingevoerd. Het gebruik van PingID betekent een verbeterde beveiling van uw account. De PingID applicatie kan zowel op een smartphone, tablet of computer worden geinstalleerd.
Door het gebruik van 2-factor authenticatie moet een kwaadwillend persoon veel meer moeite doen om toegang te krijgen tot uw account. Die persoon heeft namelijk uw (mobiele) apparaat nodig om de extra toegangscode te krijgen voor het ontgrendelen van uw account.
Mocht u hulp nodig hebben bij het instellen van de PingID op uw apparaat dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk (helpdesk@ohm.nl). -
Welke loginpagina moet ik gebruiken voor Youforce ?Sinds november 2020 zijn alle schoolbesturen overgestapt naar "het nieuwe inloggen" van Youforce. De nieuwe inlogpagina van Youforce kunt u openen via onze klantomgeving (rechtsboven op de website) of onderaan elke pagina op onze website.
Onze medewerkers
Meer weten over onze online diensten, heeft u een specifieke vraag. Neem dan contact op met onze medewerkers of via onze algemene contactpagina
Naar contactAart Glasbergen
financiële zaken
Ea.glasbergen@ohm.nl
T071 51 66 647
Adinda Serdijn
personele zaken
Ea.serdijn@ohm.nl
T071 51 66 667
Arina van Marwijk
personele zaken
Ea.vanmarwijk@ohm.nl
T071 51 66 614
Arno Metscher
facilitair
Ea.metscher@ohm.nl
T
Arriënne Overduin
financiële zaken
Ea.overduin@ohm.nl
T071 51 66 642
Bianca van Waardenberg
Financiële zaken
Eb.vanwaardenberg@ohm.nl
T071 - 51 666 00
Daniëlle Springer
personele zaken
Ed.springer@ohm.nl
T071 51 66 686
Eelco Schouten
ICT
Ee.schouten@ohm.nl
T071 51 66 666
Ellen Ram
financiële zaken
Ee.ram@ohm.nl
T071 51 66 637
Frank van Maren
financiële zaken
Ef.vanmaren@ohm.nl
T071 51 66 648
G. Dalen
financiële zaken
Eg.dalengilhuys@ohm.nl
T071 51 66 626
Gert Bor
manager bedrijfsvoering
Eg.bor@ohm.nl
T071 51 66 657
Grace Flohr
verzuimmanagement
Eg.flohr@ohm.nl
T071 51 66 684
Hans Hoogeveen
financiële zaken
Eh.hoogeveen@ohm.nl
T071 51 66 615
Hans van Marwijk
financiële zaken
Eh.vanmarwijk@ohm.nl
T071 51 66 687
Hubert Beuman
financiële zaken
Eh.beuman@ohm.nl
T071 51 66 631
Ineke van Spelde
financiële zaken
Ei.vanspelde@ohm.nl
T071 51 66 635
Irene Rietkerken
personele zaken
Ei.rietkerken@ohm.nl
T071 51 66 669
Jaap de Wit
personele zaken
Ej.dewit@ohm.nl
T071 51 66 679
Jacoline van der Plas
financiële zaken
Ej.vanderplas@ohm.nl
T071 51 66 633
Jacqueline van der Luit
personele zaken
Ej.vanderluit@ohm.nl
T071 51 66 656
Johan Wiggerink
personele zaken
Ej.wiggerink@ohm.nl
T071 51 66 638
Letty Haneveld
receptie
El.haneveld@ohm.nl
T071 51 66 600
Madelon Kenens
verzuimmanagement
Em.kenens@ohm.nl
T071 51 66 619
Marja Steenstra Toussaint
verzuimmanagement
Em.steenstratoussaint@ohm.nl
T071 51 66 658
Marjan Hooijmans
financiële zaken
Em.hooijmans@ohm.nl
T071 51 66 641
Maurice Jacobs
ICT
Em.jacobs@ohm.nl
T071 51 66 611
Michel Kok
personele zaken
Em.kok@ohm.nl
T071 51 66 659
Michiel Nieuwenhuijsen
ICT
Em.nieuwenhuijsen@ohm.nl
T071 51 66 613
Mira Nieuwkerk
personele zaken
Em.nieuwkerk@ohm.nl
T071 51 66 663
Nanne Groeneveld
manager bedrijfsvoering
En.groeneveld@ohm.nl
T071 51 66 622
Onno Laman
financiële zaken
Eo.laman@ohm.nl
T071 51 66 639
Patricia Bergman
financiële zaken
Ep.bergman@ohm.nl
T071 51 66 634
Rob de Boer
financiële zaken
Er.deboer@ohm.nl
T071 51 66 628
Rob Franse
financiële zaken
Er.franse@ohm.nl
T071 51 66 636
Ton van Velzen
personele zaken
Et.vanvelzen@ohm.nl
T071 51 66 652
Toos Kroeze
personele zaken
Et.kroeze@ohm.nl
T071 51 66 651
Vincent van Veen
financiële zaken
Ev.vanveen@ohm.nl
T071 51 66 671
Ontdek al onze medewerkers