Agenda & Mededelingen

Publicatie jaaropgaaf 2020

De jaaropgaaf van 2020 zal op zaterdag 23 januari worden gepubliceerd in Youforce.

Youforce inloggen gaat binnenkort veranderen

Klanten van OHM worden binnenkort geïnformeerd over "het nieuwe inloggen" op het personeelssysteem Youforce. De nieuwe inlogmethode maakt gebruikt van 2-factor authenticatie om de beveiliging van Youforce te verbeteren en te voldoen aan de AVG.
lees meer

Medewerkers werken vanuit huis

Alle medewerkers zijn gewoon bereikbaar via e-mail en telefoon.
lees meer

Data pensioenspreekuur

Wegens de Coronacrisis zullen de pensioenspreekuren tot nader order komen te vervallen.

Voor vragen over uw pensioen kunt u telefonisch contact opnemen met het ABP op telefoonnummer 045 579 60 70.
lees meer

Salarisbetaling en verwerking mutaties

Jaaropgaaf 2020 is op zaterdag 23 januari gepubliceerd in Youforce.

Februari
Laatste dag verwerking mutaties: 10-02-2021
Salarisbetaling: 25-02-2021

Maart
Laatste dag verwerking mutaties: 10-03-2021
Salarisbetaling: 25-03-2021

Klantennieuws

Vaste reiskostenvergoeding verlengd tot 1 april 2021

bron: klantennieuws

Vaste reiskostenvergoedingen

bron: klantennieuws

CAO besturen PO en VO definitief

bron: klantennieuws

Ventilatie installatie in schoolgebouwen

bron: klantennieuws
Meer klantennieuws

Vraag & antwoord in “Klantomgeving en inloggen”

  1. Ik heb een nieuwe telefoon maar de PingID staat nog op mijn oude telefoon, wat nu?
    Onze helpdesk (helpdesk@ohm.nl) kan de PingID koppeling met uw oude telefoon verbreken. Nadat de oude telefoon is ontkoppeld, kunt u inloggen op Youforce en komt u automatisch in het PingID registratiescherm terecht waar u de nieuwe telefoon kunt koppelen.
  2. Ik heb een activatiemail van Youforce gehad maar ik ben te laat met activeren, wat nu ?
    De activatiemail van Youforce is 5 dagen geldig. Mocht uw activatielink zijn verholpen dan kunt u via helpdesk@ohm.nl een nieuwe activatiemail aanvragen. In de meeste gevallen kunnen wij deze binnen 24 uur versturen. De afzender van de betreffende e-mail is no-reply@youforce.com.
  3. Ik ben mijn wachtwoord voor Youforce vergeten, hoe vraag ik een nieuwe aan ?
    Voorheen kon de helpdesk van OHM het Youforce wachtwoord voor u resetten. Sinds de invoer van "het nieuwe inloggen" van Youforce kunt u dit alleen nog zelf doen. Om een nieuw wachtwoord aan te vragen voor Youforce, gaat u eerst naar de loginpagina van Youforce. Deze loginpagina kunt u terugvinden via onze klantomgeving (rechtsboven op de website) of onderaan elke pagina op onze website. Op de loginpagina van Youforce kunt u onderaan de pagina kiezen voor "Problemen met aanmelden?". Deze optie start de wachtwoord reset procedure.

    Bij stap 1 van de wachtwoord reset procedure is het belangrijk dat u uw volledige gebruikersnaam invoert inclusief de toevoeging @onyouforce.com. Een voorbeeld zou dan hansdekoning@onyouforce.com zijn. Mocht u uw gebruikersnaam niet meer weten dan kunt u dit navragen bij onze helpdesk (helpdesk@ohm.nl).

    Bij stap 2 krijgt u een e-mail van Youforce met hierin een beveiligingscode (niet te verwarren met een wachtwoord). Deze beveiligingscode voert u bij stap 2 in.

    Bij stap 3 kunt u vervolgens zelf een nieuw wachtwoord aanmaken.

    Na het aanmaken van uw nieuwe wachtwoord, kunt u naar de inlogpagina van Youforce gaan om in te loggen.
  4. Wat is PingID en waarom heb ik dit nodig om in te kunnen loggen op Youforce ?
    PingID is een 2e factor beveiligingsapplicatie welke sinds november 2020 nodig is om in te kunnen loggen op Youforce. Voorheen was alleen een gebruikersnaam en wachtwoord noodzakelijk om in te kunnen loggen op Youforce. Om uw privacygevoelige gegevens beter te beschermen heeft Youforce de 2-factor authenticatie genaamd PingID ingevoerd. Het gebruik van PingID betekent een verbeterde beveiling van uw account. De PingID applicatie kan zowel op een smartphone, tablet of computer worden geinstalleerd.

    Door het gebruik van 2-factor authenticatie moet een kwaadwillend persoon veel meer moeite doen om toegang te krijgen tot uw account. Die persoon heeft namelijk uw (mobiele) apparaat nodig om de extra toegangscode te krijgen voor het ontgrendelen van uw account.

    Mocht u hulp nodig hebben bij het instellen van de PingID op uw apparaat dan kunt u contact opnemen met onze helpdesk (helpdesk@ohm.nl).
  5. Welke loginpagina moet ik gebruiken voor Youforce ?
    Sinds november 2020 zijn alle schoolbesturen overgestapt naar "het nieuwe inloggen" van Youforce. De nieuwe inlogpagina van Youforce kunt u openen via onze klantomgeving (rechtsboven op de website) of onderaan elke pagina op onze website.
Bekijk alle vragen binnen dit thema

Onze medewerkers

Meer weten over onze online diensten, heeft u een specifieke vraag. Neem dan contact op met onze medewerkers of via onze algemene contactpagina

Naar contact

Aart Glasbergen

financiële zaken

T071 51 66 647

Adinda Serdijn

personele zaken

T071 51 66 667

Arina van Marwijk

personele zaken

T071 51 66 614

Arno Metscher

facilitair

T

Arriënne Overduin

financiële zaken

T071 51 66 642

Bianca van Waardenberg

Financiële zaken

T071 - 51 666 00

Daniëlle Springer

personele zaken

T071 51 66 686

Eelco Schouten

ICT

T071 51 66 666

Ellen Ram

financiële zaken

T071 51 66 637

Frank van Maren

financiële zaken

T071 51 66 648

G. Dalen

financiële zaken

T071 51 66 626

Gert Bor

manager bedrijfsvoering

T071 51 66 657

Grace Flohr

verzuimmanagement

T071 51 66 684

Hans Hoogeveen

financiële zaken

T071 51 66 615

Hans van Marwijk

financiële zaken

T071 51 66 687

Hubert Beuman

financiële zaken

T071 51 66 631

Ineke van Spelde

financiële zaken

T071 51 66 635

Irene Rietkerken

personele zaken

T071 51 66 669

Jaap de Wit

personele zaken

T071 51 66 679

Jacoline van der Plas

financiële zaken

T071 51 66 633

Jacqueline van der Luit

personele zaken

T071 51 66 656

Johan Wiggerink

personele zaken

T071 51 66 638

Letty Haneveld

receptie

T071 51 66 600

Madelon Kenens

verzuimmanagement

T071 51 66 619

Marja Steenstra Toussaint

verzuimmanagement

T071 51 66 658

Marjan Hooijmans

financiële zaken

T071 51 66 641

Maurice Jacobs

ICT

T071 51 66 611

Michel Kok

personele zaken

T071 51 66 659

Michiel Nieuwenhuijsen

ICT

T071 51 66 613

Mira Nieuwkerk

personele zaken

T071 51 66 663

Nanne Groeneveld

manager bedrijfsvoering

T071 51 66 622

Onno Laman

financiële zaken

T071 51 66 639

Patricia Bergman

financiële zaken

T071 51 66 634

Rob de Boer

financiële zaken

T071 51 66 628

Rob Franse

financiële zaken

T071 51 66 636

Ton van Velzen

personele zaken

T071 51 66 652

Toos Kroeze

personele zaken

T071 51 66 651

Vincent van Veen

financiële zaken

T071 51 66 671


Ontdek al onze medewerkers