Financiële dienstverlening

De financiële administratie is de kern van de bedrijfsvoering. Tijdig in- en overzicht van de actuele situatie is van wezenlijk belang voor het nemen van besluiten. Bij OHM kunt u op elke moment de financiële administratie inzien via de eigen portal.

Belangrijke onderdelen van onze dienstverlening zijn:

  • Digitale verwerking van facturen
  • Verzorgen van het betalingsverkeer
  • Voeren van de boekhouding
  • Verwerken van investeringen en maandelijkse afschrijvingslasten
  • Ondersteunen bij het opstellen van de begroting
  • Opstellen van een meerjaren begrotingsmodel
  • Aanleveren van financiële managementinformatie (o.a. grootboek, exploitatieoverzichten, kengetallen en benchmarking)
  • Opstellen van het financieel jaarverslag
  • Faciliteren en begeleiden van de accountscontrole
  • Archiveren conform wettelijke richtlijnen

All-in tarief

De dienstverlening van OHM wordt aangeboden in verschillende dienstverleningspakketten. OHM werkt met een all-in tarief, waardoor er achteraf geen extra kosten zijn.

Voor meer informatie, een kennismakingsgesprek of een offerte op maat.

071-51 666 00
info@ohm.nl

Naar contact

Relevant nieuws

Vaste reiskostenvergoedingen

bron: OHM dienst: Financiële dienstverlening

Verlaging grenswaardes negatieve rente

bron: Klantennieuws dienst: Financiële dienstverlening

Onbelast vergoeden vaste reiskosten verlengd tot 1 juli 2021

bron: Klantennieuws dienst: Financiële dienstverlening

Vaste reiskostenvergoedingen

bron: Klantennieuws dienst: Financiële dienstverlening dienst: Personele dienstverlening

Premieverhoging van het ouderdoms- en nabestaandenpensioen noodzakelijk

bron: Klantennieuws dienst: Bestuursondersteuning dienst: Financiële dienstverlening dienst: Personele dienstverlening

Vereenvoudiging bekostiging primair onderwijs

bron: Ministerie van OCW dienst: Bestuursondersteuning dienst: Financiële dienstverlening

Vereenvoudiging bekostiging VO

bron: Ministerie van OCW dienst: Bestuursondersteuning dienst: Financiële dienstverlening

Verlengde cao PO ondertekend

bron: POraad dienst: Bestuursondersteuning dienst: Financiële dienstverlening dienst: Personele dienstverlening

OHM werkt mee aan OCW pilot ‘inkorten bestuursverslag’

bron: OHM dienst: Financiële dienstverlening

Aanpassing van de grenswaarde negatieve rente bij de ABN AMRO

bron: dienst: Bestuursondersteuning dienst: Financiële dienstverlening
Meer relevant nieuws

Vraag & antwoord in “Financiële dienstverlening”

  1. Hoe kan ik het beste de kosten voor passend onderwijs in de gaten houden?
    Als u op de inkoopfacturen het projectnummer "160" en de tekst "passend onderwijs" vermeldt dan wordt dit ingevoerd in de financiële administratie. Door toevoeging van dit projectnummer kan op ieder moment via de OHMix Financieel de actuele stand worden opgevraagd. U geeft dan als extra optie dit projectnummer mee. Vervolgens kunt u zien waaruit de kosten bestaan bijvoorbeeld scholing, inhuur, personeel etc.
  2. Wat moet ik doen met een betalingsherinnering?
    U kunt telefonisch of via de mail contact opnemen met uw contactpersoon voor financiële zaken. Onze medewerker zal dan nakijken of de betreffende factuur al betaald is en zo nodig actie ondernemen. U kunt natuurlijk ook zelf in ProActive nagaan of de betreffende factuur al is ingeboekt.
  3. Met welk financieel pakket werkt OHM?
    OHM maakt voor de financiële administratie gebruik van AFAS software, ProActive voor de digitale factuurverwerking en Infotopics voor de managementinformatie.
Bekijk alle vragen binnen dit thema